TRX FITNESS

TRX je pre všetky úrovne: od obyčajných ľudí, ktorí sa chcú cítiť a vyzerať čo najlepšie, až po svetových elitných atlétov.

TRX

ROMAN

TRX INŠTRUKTOR

Ing. Roman Pirkovský

TRX INŠTRUKTOR

Roman je certifikovaný tréner TRX a zároveň tréner 1.stupňa v kulturistike, fitness a silovom trojboji. Športovec - telom aj duchom :-)

TRX predstavuje všestranné cvičenie. Môže sa vám zdať, že cvičenie na ňom je ľahší tréning, pri ktorom sa len pomaly ponaťahujete a trochu si precvičíte svaly. Ale opak je pravdou a prvé zdanie môže klamať. Len dvadsať minút tréningu vám stačí na to, aby ste precítili každý sval vo vašom tele. Vďaka nemu vám vytvoríme veľmi efektívnu tréningovú jednotku, ktorá do činnosti zapája maximálne množstvo svalových skupín. Vytvoríme vám posilňovací tréning, ale aj kvalitný kondičný tréning. Princípom tréningu je zavesenie jednej časti tela do popruhov, pričom druhá časť zostáva v kontakte s podložkou. Intenzitu cvičenia si každý môže regulovať sám, alebo za pomoci certifikovaného trénera a to iba zmenou polohy tela oproti závesnému bodu.

Je až neuveriteľné, ako posunutie tela o pár centimetrov zmení intenzitu vykonávaného prvku. Čím ste nižšie pod závesným bodom, tým je cvik náročnejší, a naopak. Počas cvičenia zapájate aj svaly, o ktorých často ani neviete, že ich máte. Vďaka tomu, že si môžete regulovať veľkosť záťaže (percento telesnej hmotnosti), s ktorou cvičíte, je TRX vhodný pre všetky úrovne fyzickej zdatnosti. Od začiatočníkov až po elitných športovcov.

VÝHODY TRX CVIČENIA

100 cvičení

stovka cvičení pre rôzne tréningové ciele

Precvičí celé telo

využitím jedinej pomôcky sa vo veľmi krátkom čase precvičí celé telo

Vylepšuje

vylepšuje - kondíciu, rovnováhu svalových partií, mobilitu chrbtice, stabilitu, hybnosť kĺbov, flexibilitu, silu

Intenzívne zapojenie hlbokého stabilizačného systému

pri každom cviku dochádza k intenzívnemu zapojeniu hlbokého stabilizačného svalového systému

Spĺňa všetky požiadavky kvalitného funkčného tréningu

spĺňa všetky požiadavky kvalitného funkčného tréningu zameraného na zlepšenie telesnej motoriky, zefektívnenie vlastnej mobility, posilnenie stereotypu správneho držania tela, a posilnenie prevencie proti zraneniam

Cvičenie prebieha vo všetkých 3 základných rovinách pohybu

cvičenie prebieha vo všetkých 3 základných rovinách pohybu, čo klasické cvičenia na fitness strojoch neumožňuje, tým je dosiahnutá komplexnosť na zlepšenie telesnej motoriky

TRX cviky: na flexibilitu, ramená, prsia, chrbát, biceps, triceps, core – brušné svalstvo, sedacie svaly, nohy

Cvičenie TRX trvá 60 minút.